miercuri, 1 iulie 2009

A murit Michael...is not the world`s end

Cu totii stim ca ''inegalabilul,regele pop,maestrul muzicii" cum vreti sa-i spunem a murit in noaptea de 25 iunie...si mie mi-a parut rau,si eu am plans...da oameni buni deja exagerati...am vazut o nebuna pe you tube care zicea ceva in genu` "Michael is not dead,is just a farce because he wants to win money" mi s-a parut ciudat modul cum a pus problema aceasta fata.
Omu` mort si asta ca e doar o farsa,ca de... acum a aflat si ea ca valora mai mult mort decat viu si de...s-a gandit s`o zica p`asta cu farsa...alta nebuna descopera ea ca aia nu sunt copiii lui ca sunt albi :)))) de parca noi nu stiam. Eu una l-as lasa sa"moara" ,ca cica nu e mort e o farsa,si as spune mai bn fereste-ma Doamne de neghiobi ca sunt pe toate cararile.
Acum se spune ca vestea mortii lui a facut victime.12 tantalai s-au sinucis cand au auzit ca a murit "regele", sper sa se sinucida de cel putin 100 de ori mai multi tigani borati cand o sa moara Guta:))))...eu cred ca erau bisnitari care acum au ramas cu biletele nevandute ...trec prin niste articole si vad alt nebun :
dan -->
ar fi tare sa aflam ca si-a inscenat moartea
Daca si akm cand moare omu` tot nu-l lasati in pace pai eu astept sa se linisteasca apele poate,poate :))))
Alta "noutate" acum...ca o romanca de 9 ani e ruda indepartata cu Michael :))) si ca urma sa-l intalneasca dupa concertele din Marea Britenie...frate de unde le mai scoateti ma???
Si mie mi-au placut melodiile lui,vocea lui,modu` lui de-a face show da` asta e a murit,toti ajungem acolo...acum sa nu trec la melancolie :o3 Mesajul meu catre cititori:se intampla sa fiti fani Michael?? Sfatul meu:nu va sinucideti :D mai bine am privi versurile lui ca pe un indemn de-a face lumea mai buna nu sa ne omoram ca prostii ca de... so Rest In Peace,Michael...subliniez In Peace...pt ca voi nu il prea lasati

3 comentarii:

  1. O, da! E plina lumea de idioti care neavand ce face spun minciuni sfruntate despre Michael acum ca si asa e mort si nu mai poate sa se apare.
    So, din partea mea oameni buni care nu aveti ce face si descoperiti tot felul de "noutati" despre Michael simtiti-va vexati ca va spun clar ca sunteti: PROSTI.
    No comment...
    Bv cata! Misto articol;)

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt de acord cu ce spui...sincera sa fiu eu nu prea ii ascultam melodiile dar vad ca acum si cei care nu au ascultat in viata lor incearca sa para foarte afectati... poate e doar parerea mea:)
    felicitari pentru articol:)

    RăspundețiȘtergere